Iteracia Conference


Дата: 29 лютого — 1 березня 2020
Місце: Київ
Вартість: від 2400 грн

Дводенна подія від Projector для продуктових менеджерів, які вірять в iterate it till you make it. Побудована на реальних кейсах міжнародних компаній Zalando, Atlassian та Intercom.

Спікери Iteracia поділяться успіхами і факапами із власної практики — як отримати (або не отримати) роботу у продуктовій компанії мрії, як продуктовий менеджер може бути справжнім лідером, впливати на команду та стейкхолдерів і як ефективно експериментувати з продуктом.

Спікери:
● Павло Кузнєцов — продуктовий менеджер у Zalando.
● Katarzyna Derenda — проджект менеджерка Atlassian.
● Eric Dorf — Group Product Manager у Intercom.

Два спікери та воркшопи будуть анонсовані пізніше.

Для кого:
— продуктових менеджерів;
— продуктових дизайнерів;
— CEO компаній та управлінців;
— маркетологів.

Доповіді українською мовою та англійською без перекладу. Рівень англійської для учасників — Intermediate.

Подія на Facebook

Перші 200 квитків за Early Birds ціною 2400 гривень