Marketing Developers Community Meet-Up #3


Дата: 27 лютого 2020
Місце: Харків, Room404, вул. Отакара Яроша 18, БЦ «Соляріс», 4й поверх.
Вартість: 475 UAH

Привіт, колеги!

У новому році ми ще не зустрічалися :) Є чудова нагода - 27 лютого ми запрошуємо вас на третій мітап Marketing Developers у Харкові.

Цього разу наша головна тема: "PR та створення контенту для західного IT ринку".

Тож, ми знайшли спікерів з унікальним досвідом:

Олег Кириленко, Marketing Overlord @GreenM, виступить з темою: "Marketing vs Engineering: How to Build Tech Content Generation Pipeline"

Орися Хім'як, Комунікаційний стратег @Self-employed, в минулому PR Директор у Lviv IT Cluster та PR Manager однієї з найбільших ІТ-подій Східної Європи - IT Arena, Колишня PR & Communications Manager українського стартапу Allset з 6-річним досвідом. Стартап підняв $8,3M та з'являвся на сторінках провідних видань світу таких, як Forbes, Bloomberg, NYT. Орися розповість нам про "Основи PR: Як з'явитись на сторінках Forbes та Financial Times"

Дізнайтеся більше про доповіді:

"Marketing vs Engineering: How to Build Tech Content Generation Pipeline"

Трагікомедія в big data про побудову технічного блогу з "менше нуля" до перших результатів: факапи, ще раз факапи, тотал буллшіт, коммунікейшн гепи, і як після всього цього розгорнути ефективний робочий процес.

Доповідь буде цікавою для всіх, хто стикається з задачею безперервно генерувати контент, що вирішує проблеми ЦА в складних бізнес-доменах.

"Основи PR: Як з'явитись на сторінках Forbes та Financial Times"

Базова інформація, навички та тулзи, які потрібні бізнесу, щоб стартувати PR кампанію. Холодні пітчі, на які відгукнеться Wall Street Journal. Безкоштовні публікації у Forbes, The Verge, Mashable, TNW та як зацікавити локальні медіа.

Якщо детально:
- навіщо бізнесу PR
- що потрібно щоб про вас написав американський Forbes
- з чого почати будувати PR стратегію (про болі і цілі бізнесу)
- здорова комунікація з журналістами і чого робити не можна
- як працювати з медіа і вибудовувати свій network
- чому платні матеріали у ЗМІ sucks
- як працювати з контентом у контексті піару
- як написати холодний пітч, щоб на нього відписали WSJ, Forbes, CNBC
- особистий брендинг і чому це важливо для PR менеджера
- бренд СEO компанії або іншого речника компанії у медіа
- канали комунікації у PR
- як добитись згадки у Financial Times безкоштовно

Доповідь буде цікавою для CEO стартапів та компаній (не лише IT), маркетологам, PR & Communications менеджерам та всім, хто залучений до внутрішньої чи зовнішньої комунікації бізнесу.

Як завжди, вас чекають: смачний кофе-брейк, час для спілкування з колегами та 2 години корисного контенту.

Доповідь Орисі буде українською, Олега - російською.

Де зустрічаємося? Room404, вул. Отакара Яроша 18, БЦ «Соляріс», 4й поверх.

Білети за посиланням: https://marketingdev.ticketforevent.com/
Деталі: https://www.facebook.com/events/2677793112302583/